jobb | begravning

Phu, så mätt jag är! Jag och M har precis ätit min goda saffranskyckling-gryta
med ris och vitlöksbröd till... Gott men otroligt mättande.

Jag är sjukt trött nu, men otroligt glad! Allt är så otroligt bra på jobbet, trivs som
fisken i vattnet och jag fick ett väääldigt bra besked idag dessutom ^^,
Har fått ett helt eget projekt som jag styr över vilket är roligt och ansvarsfullt.
Det är personaltidningen/bladet som jag gör, allt från designen till innehållet står jag
för! Kul att få bygga upp något från scratch sådär, me like!

Men denna jobbvecka är över för min del för imorgon ska jag till hufvudstaden på begravning
och därför är jag ledig. Känns som om jag går på begravning var och varannan vecka nu... :(
Men det ska bli kul och träffa mamsen och papsen. ♥

Och btw, idag hittade jag mina fina gummistövlar i en affär här i pennybridge.
Dock i fel färg, men de beställde hem dem i rätt färg till mig.
Så snart har jag mina finfina wellies!

Kommentarer
Postat av: ette

vill du äta och planera tillsammans med mig och malin lördag kväll? vore tokmysigt om du kunde komma.. det blir heta räkor och mozarella, basilika och tomatsallad.. mumsfilibabba :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback