Fröken J meets Dogge!

Tänk er "Snubben trodde han var cool", "Shonnar vet" eller "Cashen dom tas"...
Tänk er The Latin Kings och Dogge Doggelito.

Tänk er sen att jag, Fröken J, intervjuade honom idag! (!)
Helt avslappnat och hur coolt som helst! Dogge är verkligen en jordnära
artist som inte är prestigefull, utan ställer upp som en cool ambassadör
för invandrarkillar och tjejer.

Fick en intervju av honom iaf till tidningen, plus några kort.

Så nu känner jag mig stolt och glad, som den lilla* kändisnörd som jag är.

Är jag inte sjukt mycket coolare nu eller vad, sis?!? ^^,


*Okej, det var en underdrift. Jag är helt sanslöst kändistokig.

Kommentarer
Postat av: ette

gryyymt cool.. ey len!

Postat av: viola

coooling!

2007-09-02 @ 11:06:46
URL: http://violis.blogg.se
Postat av: Rawbert

inte illa janne ^^

2007-09-02 @ 15:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback