fest

Så trött, så trött.
Mucho skönt att ha en slapparkväll och ladda batterierna inför festen imorn.
Ska bli kul o se alla, det var ett tag sen vi alla samlades!
Men jag har ett litet huvudbry... What to wear?

Jag tänkte ha mina svarta stuprör m. dragkedjedetaljer i byxbenen
tillsammans med en oversize svartvit topp in style of Monki. Och sen
självklart massa silverdetaljer. U know me ^^,

Mitt andra huvudbry är mitt hår! Jag försöker ju spara ut skiten,
men som det är nu är det som ett jävla kalufs! Sjukt jobbigt och
man kan inte få till nån frisyr på ett bra sätt... Suck!


...men annars är det väldigt bra på jobbet! Alltid nåt, säg! ^^,

Kommentarer
Postat av: Maaaaajaaaaa

Varför är inte jag bjuden på fest? :-((( Hoppas ni får kul. Saknar er mucho!

2007-09-22 @ 11:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback