dop / födelsedagsfirande

Oj vilken intensiv fredag och lördag vi har haft!
Direkt efter jobbet i fredags åkte vi hem till mor och far och hälsade på
och sov över där tills idag då vi skulle på mitt kusinbarns dop i Salem.
(Där är jag född btw.)
Dopet var redan på förmiddagen så det blidde ingen sovmorgon för oss.

Efter dopet av fina Tobias (aka. buddah, haha!) så tog vi pendeln in till stan
och sedan T-banan ut till Maja och Rodrigos nya lya som var sååå fin
(och ändå är den inte färdiginredd än!). Där träffade vi släkten och åt god mat
och lekte med alla barnen som jag saknat som bara den!! ♥

...och nu, klockan 22.00 är vi hemma igen i Örebro...
Segt med allt resande, men så himla värt eftersom vi under två dagar hann
träffa bådas släkt!

Men nu, soffslappning AB  ^^,

Kommentarer
Postat av: Majjis

Hej vännen, tack för att ni kom och verkligen jääääättetack för att du gjorde salladen, jag hade skurit mig så uppe i varv som jag var om jag hade gjort den ;-)Jag är så glad för din skull att du trivs på nya jobbet. puss

2007-09-09 @ 15:25:25
Postat av: Didriklena

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback