de goda flickvännernas klubb

Idag höll jag mitt första egna möte på jobbet! Kändes lite konstigt måste
jag erkänna, att det är jag som satt på den sidan av bordet. Men det gick bra
och var kul!

Invigde även min nya jacka (se blogginlägg nedan) och jag är så nöjd!
Var lite rädd att det skulle regna på mig när jag skulle cykla hem eftersom
det har ösregnat hela dagen. Men det klarnade upp och solen kom fram lagom
till jag skulle bajka hem.

Och en sak till.
I två dagar har jag skrivit små söta lappar till M på morgnarna som han läser när
han vaknar. Som en god start på dagen liksom. Och så har jag lagat lasagne.
Lots of lasagne. Och lite sånt där gulligull, ni vet.

Det borde ju köpa mig en shoppingrunda på stan med honom. Eller två.

Kommentarer
Postat av: viola

åhh vilken nice flickvän, å blir det ingen shopping trots det, så blir det säkert en massa sex ;)

Postat av: Emelinda

Oh nice, tack :) Fast glas har jag redan gott om o svart porslin har jag kirrat :) Är bara typ lite uppläggningsfast/skålar jag vill ha som ska matcha!

2007-09-04 @ 21:01:57
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback