dagen efter

Nu har vi kommit hem från E-tuna och inflyttningsfesten hos M och A.
Det var riktigt kul att träffa alla och festen var lyckad! Vi gick ut på Lotus,
en riktigt stor klubb i E-tuna, där vi shakade asset för fullt. Det var för en
gångs skull kul för alla (nästan) höll ihop och vi dansade tillsammans hela
kvällen. Annars brukar det ju va så att alla splittras så fort man kommer ut.

      
      
Det enda som störde min annars perfekta kväll var mina goddamn fötter (as usual).
Som om jag inte får jordens skavisar när jag bara har vanliga,sköna skor.
Vad får jag då inte av lite finare skor med klack? Det borde säga sig självt...

Men jag trotsade skavsår och fotont och hade kul ändå!
Vad heter det..? Vill man va fin...

Söndagskvällen kommer bli i myspysets tecken. Fröken J är trööött.
Tack alla för en trevlig kväll igår! ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack för all avundsjuka....den renaste formen av smicker sägs det ju ;-) Roligt att ni
hade skoj igår! Jag tänkte komma och hälsa på snart, får jag det? Saknar er så mycket! pussar

2007-09-23 @ 19:50:01
Postat av: viola

hej gumman. ser skoj ut! men snart får vi parta ihop, saknar dig ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback