busy happy lucky

Jag är in a good mood ikväll! Kanske för att det kändes som att jag fick mycket
gjort på jobbet idag och att det jag gjorde, blev jag nöjd med.
...eller så är det för att jag shoppade lite kläder på H&M på hemvägen ^^, 

Det bidde två bastoppar, en lila med kort ärm och en svart med lång ärm.
Även en kort, lite A-linjeformad (rynk över bysten och något vid nertill), svart topp
med puffärm. Svinsnygg! Det var kärlek vid första ögonkastet!
Till sist en svart mysdress. Såå skönt att ha när man kommer hem och är trött
efter jobbet, och man bara vill gosa upp sig i soffan med M.

Jag älskar hösten! Tända ljus, myskläder, söt M, en bra film...
Plus att jag fyller år!! Det kan inte bli bättre...

Massa kärlek / Fröken J  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback