tidningen!

Idag fick vi Boinsikt (tidningen vi gör på jobbet)! Såå kul att få den i handen, och verkligen
se och känna på vad man har gjort! Den kommer att kunna läsas som PDF för er nyfikna
men tills dess får ni hålla till godo med ett (ganska dåligt) kort som jag tagit på framsidan.

image251

Det här är alltså framsidan av tidningen. Som ni ser så är det vääääldigt snygga modeller också.
^^, Eftersom det här bara är ett foto jag tagit av tidningen så ser den ju ganska ful ut plus att
bilden är sned för jag höll tidningen snett.. så jag hojtar när ni kan läsa heeeela tidningen som PDF.
Då får nu ju även se och läsa allt jag faktiskt gjort under dessa veckor! Fint va?

PS. Sjalen jag har virat runt halsen var jag tvungen att ha på mig för min svarta tröja såg bara ut som
ett svart hål i bilden. Därför var vi tvungna att bryta av med lite färg så man ser min överkropp.
Men den passar ju in i det orientaliska temat iaf!

Kommentarer
Postat av: ette

vilka puddingar *visslar* ;)

Postat av: viola

vad fina ni är! du är så duktig!

2007-10-02 @ 09:02:56
URL: http://violis.blogg.se
Postat av: Pat

Gaaaaaay.
Skoja bara, jättefina är ni!

2007-10-02 @ 12:49:45
Postat av: Rawbert

HAHAHAHA vilka smile :D
härlig bild!

2007-10-02 @ 15:15:40
Postat av: Mijo

Härligt! Har nog aldrig sett er dra på smilbanden så som ni gör på den där bilden! Fick mig själv att le en bra stund!

2007-10-03 @ 22:35:57
Postat av: M

Haha men jag gör ett ganska seriöst leende. Jag trodde jag såg ut typ sådär när jag log kraftigt... dock är jag ju så tjurig så att jag aldrig ler. eller så är det så att Om ni inte känner igen leendet från mig så får ni rycka upp er humor lite grann helt enkelt! ;)
Jag är bara glad att jag inte ser ut som ett mongo som jag tenderar att göra på alla bilder. :D

2007-10-04 @ 20:53:16
Postat av: Gustav

Ja vad var det där för bomb som landade i brevlådan... Det är ju trevligt när det går bra för andra *hrm*
Ni nyanställer inte snart?

2007-10-05 @ 00:06:41
URL: http://www.whateversweetie.blogg.se
Postat av: Brageirmelin

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2010-02-01 @ 08:29:43
URL: http://brageirmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback