vuxenhet

Tvärsäkra tecken på att du gått och blivit lite vuxen:

  • Tackar nej till socker i ditt thé/kaffe
  • Du väljer frivilligt en mörk chokladbit trots att det finns en ljus kvar i asken
  • Du planerar dina matinköp utefter statistiska data så som: torsdagar mellan 17-19, var tredje månad när det är skottår och soligt... ja då är det aldrig mycket folk.
  • Du planerar dina matinköp ...det är faktiskt ganska läskigt i sig...
  • Du säger saker som "nu behöver jag verkligen en kopp the/kaffe" ...utan att egentligen syfta på tårtan eller kakan som hör till.
  • Du ser fram emot julledigheten för då kan du "äntligen få hinna göra lite"

Det är just dessa fakta som förklarar att jag ibland måste få vara lite extra ung och dum.

*host* ...typ kryssningen i somras... *host host*

Kommentarer
Postat av: ette

jag planerar mina matinköp, äter bara mörk choklad, behöver sannerligen en kopp kaffe då och då.. japp, du har rätt.. när man är så vuxen måste man helt enkelt få vara ung och dum ibland!

Postat av: Mijo

Kryssningen var the shit!

2007-11-08 @ 09:13:32
Postat av: Rawbert

kramiz

du är lite för vuxen nu jänet, men jag får väl dra ner dig till min nivå någon gång när du minst anar det!

2007-11-08 @ 17:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback