preview önskelista

Som säkert alla vet är jag hundtokig with a capital H.
Mest av allt vill jag ha
Elsa hos oss hela tiden, men det är svårt.
Man vill ju ha hus och trädgård när man har hund så hon har det bäst i flen.
...hon börjar ju bli lite gammal också vilket skrämmer mig. Vad ska jag ta
mig till när hon inte finns mer? Vill inte ens tänka tanken...

Så denna jul, liksom alla andra jular sedan jag var liten önskar jag mig en
hund. Och så har jag hittat en som liknar Elsa sååå mycket. Lite skrämmande
nästan.

Här är pärlan; Angel. ♥


(foto: pjäsens hundhem)

Så det vore bra om nån kunde ge mig och M ett hus med trädgård så vi kan
skaffa hund snart. Ett litet tillägg på listan, sådär. ^^,

Kommentarer
Postat av: ette

naaaw.. du vet ju hur gärna jag också vill ha hund.. den var jättesöt! men vet du vad? en hund kan må lika bra i en lägenhet, bara den får tillräckligt mkt motion och stimulans! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback