pilutta er

Eftersom min kära sis skryter så näsan blir blå om hennes himla thailandsresa
så tänker jag gå i hennes fotspår. Och hör här:

Bara idag har jag...

1. Fått en egen jobbmobil
2. Fått en sproilans ny 22' widescreenskärm till min dator på jobbet

Inte illa pinkat va? Tänk bara vad som kan hända imorgon... there's no end to the
possibilities! Dessutom har jag äntligen fått den lyxen att kunna planera semester.
Det ni.

Så thailandsresa?
Pffft, vem behöver det när man har världens bästa jobb?  ^^,

/Jeanette, ignorerar åkautomlandsnerven som pulserar för fullt.

Kommentarer
Postat av: ette

sis, jag packar ner dig i resväskan.. man får max ha med sig 20 kilo.. you know what to do.. ingen mat på 6 veckor ;) puss

Postat av: ette

men du.. sen måste jag lämna dig där nere, för jag ska ha med mig 20 kg shopping hem.. hihi ;)

2007-11-09 @ 10:40:25
URL: http://henriettep.blogspot.com
Postat av: Rawbert

Vad fick du för telefon jänet?
gief Sony Ericsson P1i med active sync :) verkar vara poppis nu på företag

2007-11-11 @ 11:58:44
Postat av: jänet

Rob: Jag fick en sonyericsson , en sån som anton har. vet inte vad den heter och jag glömde den på jobbet så jag kan inte kolla.. men jag ska nog byta för den är lite glapp... så jag återkommer med info :)

2007-11-11 @ 14:19:28
URL: http://aboutjeanette.blogg.se
Postat av: Eskilelsa

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2008-12-11 @ 17:40:23
URL: http://eskilelsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback