personalfest!

Personalfest. Nåt som enligt min erfarenhet* alltid brukar vara rätt så kaotiska.
Men inte igår! Det var supertrevligt och alldeles lagom. Var rätt så sliten efter
dagens arbete, men lite vin klämde jag i mig iaf. Supergod mat och sällskap,
roligast var nog karaokeshowerna! Haha! Igårkväll ångrade jag mig lite att jag
inte gick upp själv och sjöng, men nu idag så känns det ganska så bra att jag inte gjorde
det! ^^,

Kvällen avslutades med att jag och A kikade in på kontoret mitt i natten. A hade glömt
sin väska, och jag min matlåda. Ganska creepy att se kontoret helt svart och ensligt
klockan 2 på natten. *ryyys*

Sen cyklade jag hem fort fort fort. De jag cyklade förbi uppfattade mig knappt, mest som
en vindpust typ. Så snabb var jag.

Men man vet ju vad det är för människor som är ute om natten.
Vampyrer och våldtäktsmän, ni vet.

/Jeanette, inte alls paranoid.


* min erfarenhet = en personalfest tidigare (alltså vääldigt statistiskt korrekt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback