jacklös

Nu blir jag nästan arg. Jag hittar ingen (INGEN) vinterjacka någonstans.
Jag kräver inte alltför mycket heller:

* Helst svart
* Parkasmodell, fodrad, med dragsko i midjan
* Gulddetaljer
* Huva

Ja i princip min höstjacka, fast vinteranpassad.
Det tycker man inte borde va alltför svårt att hitta. Men så är det.
Lite svårt att hitta jackor på webben, men här är några fina.



Jacka 1: Från josefssons. Ganska så fin modell men fel färg. Gillar inte kragen så mkt heller.
Jacka 2: Från Asos. Mucho fin, kanske dock lite kall? Och lite för dyr.
Jacka 3: Se text ovan.

Har någon tips på ställen med fina jackor? ^^,

Kommentarer
Postat av: ette

vilka krav du har.. det är svårt att hitta en varm vinterjacka som samtidigt är snygg.. jag håller ju fast vid min beige dunjacka.. kommer ju inte behöva använda vinterjackan så mkt den här vintern ;)

Postat av: Rawbert

Den i mitten såg bra ut, henne tar jag

2007-11-13 @ 08:48:44
Postat av: M

Hahaha skitbra! :D

2007-11-13 @ 12:15:41
Postat av: Georgbettina

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2009-03-13 @ 09:57:52
URL: http://georgbettina.iblog.co.th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback