första riktiga dagen

Idag var min första "riktiga" dag som anställd på ÖBO. Kändes inte så annorlunda,
men igårkväll hade jag lite ångest. Börjar bli en vana på söndagar och inte vet jag varför!
Är så glad över jobbet, det är verkligen ett drömjobb! Inte nog med att det är ett informatörsjobb,
så är det ett riktigt utmanande, roligt och givande jobb! Jag får verkligen plats och ansvar att
hela tiden utvecklas och växa. Och ni skulle se mitt fina kontor; det är superfint och mysigt! ^^,

Men nu har jag så ont i nacken så M ska få massera mig lite. M är verkligen en ängel.
Min sanna soulmate! Det finns ingen så bra som du älskling. Vi är så bra ihop. ♥

Ha en trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: viola

vad kul med jobbet gumman! du är så duktig!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback