new shoes

Nu har mami och papi precis lämnat örebro och åkt hem.
Vi åkte med dem till örebro igår efter begravningen, för de skulle
stanna tills idag och umgås lite med oss. Skönt att ha dem här
och bli lite bortskämd. ^^,
Vi var på stan idag och strosade i solen och fikade på ett supermysigt café.
Efter det åkte jag och världens bästa mami till skopunkten (måste utnyttja när man har tillgång till bil)
och mami köpte två par skor till mig, och ett till henne. Man får ju 3 par
skor till priset av 2 så det blidde inte så dyrt. Har suktat efter dessa par
lääänge nu och båda sitter som gjutna på mina fossingar!

Kolla in mina nya fina pumps/sandaler:
 
(klicka för att förstora bilderna)

I lalalove them. ♥

Kommentarer
Postat av: sis

jag var på skopunkten igår och köpte nya skor jag med.. :) jag köpte världens snyggaste gummistövlar, haha :) miss you baby! pussa

2007-05-27 @ 11:18:33
Postat av: sandra

åh jag älskar skorna till höger. jag har letat efter nåt liknande aslänge! måste springa och kolla nästa gång jag går på stan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback