viktiga saker.

Att vara viktig, är det så viktigt egentligen?
Jag skulle gärna va lite viktigare. Fast inte sådär überviktig så att man får en massa ansvar
och måsten på sina axlar (det är alleles för jobbigt). Nej, helst lite sådär halvviktig.
Som att sjukt många bara måååste läsa min blogg, eller så.

Men det är nog bara att gilla läget. Fan.
Varför har inte jag typ 40 000 läsare varje dag?
...eller annonsörer som ger mig gratisprodukter för att jag ska namedroppa dem när jag skriver...

...och var är mina goddamn VIP-kort?

det är skandal.

Kommentarer
Postat av: Rawbert

janne du kan få VIP-kort hos resturang Robert, dagens rätt endast 200kr

2007-01-22 @ 22:53:28
Postat av: wix

jag läser din blogg retroaktivt.. sånt syns inte på statistiken!

2007-01-24 @ 00:58:29
Postat av: Theodormerete

Hello admin, nice site you have!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback