storm/intervju/skola

F'låt för dålig uppdatering nu under helgen, men jag har varit (och är fortf. i flen) och då har
jag haft så mycket annat för mig. Just nu blåser det som sjutton här och de varnar för storm,
men jag tror inte det är så farligt. Känns alltid som de överdriver...

Nu i veckan ska jag på intervju för ett projektjobb (3 månader), och om jag får det betyder det
att det inte blir nå plugg denna termin vilket skrämmer mig lite. Jag vet inte riktigt vad som är
smartast: att plugga de sista 20p för att sedan få ut min examen, eller att skjuta upp det en termin,
jobba och sedan ta min examen. Hmm.. svårt.. Men hey, jag har ju inte ens varit på intervjun, så jag
ska inte ropa hej än.

Om det inte blir jobb denna termin så blir det åtminstone genusvetenskap, vilket ska bli jätteintressant!
Men det känns jäkligt konstigt att snart vara klar, utbildad och redo att söka riiiktiga jobb. Hjälp... :-)

♥ / jeanette

Kommentarer
Postat av: Banco

"Men hey, jag har ju inte ens varit på intervjun, så jag ska inte ropa hej än."

hihi..roligt :P

2007-01-15 @ 20:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback