saker ni inte visste om mig

Jag är mörkrädd. Som fan.
Inte sådär vanliga vara-rädd-för-saker heller.
Typ inbrottstjuvar eller yxmördare och så. Även om dem skrämmer mig också.

Jag är mest rädd för övernaturliga saker som spöken i garderoben, och osaliga andar.
Och att jag, helt plötsligt, ska bli personlighetsstörd och höra röster i huvudet.
Ja, sådana absurda saker skrämmer mig som fan. Det komiska är att jag ääälskar
skräckfilmer...

Jag såg The Ring för ett tag sen. 
Och det var ju jävligt bright. Förstörde mitt psyke permanent, det där.


Nummer ett på min to-do-list borde vara: odla ryggrad.



Kommentarer
Postat av: Patte

Själv odlar jag rygghår. Läste på nåt ställe att det skulle ge ungefär samma effekt som en ryggrad, men än så länge är jag inte övertygad.

2007-01-22 @ 23:01:58
Postat av: etteplätte

jag är inte rädd för nåt. jag är världens modigaste!

2007-01-23 @ 18:51:23
Postat av: wix

ha ha, u are krazy ;)

2007-01-24 @ 00:57:18
Postat av: Elin

haha jag är som du. men ändå så måste jag kolla på alla hemska skräckfilmer. Såg Saw för ett par veckor sen, det gör jag inte igen. *ryser*

Postat av: Christergunhild

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2010-04-13 @ 13:22:22
URL: http://christergunhild.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback