saker ni inte visste om mig #2

Jeanette väljer:

Cykeltur | Spinning -Cykeltur ofc. Jag tror att om jag kommer till helvetet så kommer det gestaltas
som ett enda långt spinningpass. Jag kommer ha kroniska smärtor i rumpan for ever and ever, och
jag kommer han en äckligt käck, svinsmal brudjävel bredvid mig som hela tiden skriker:
"Kom igen nu, bara en uppförsbacke till, du klarar det!" samtidigt som hon piskar mig med sin svans.
The bitch.

Plugg | Inte plugg - Ja alltså, inte det att jag avskyr att plugga. Det är bara att det finns så många andra
saker som är myyyycket roligare att göra. Saker ställs liksom i ny dager när man pluggar... Helt plötsligt
känns det som att städa toaletten är skitkul, och att dammsuga golven verkligen är min största hobby.
Om man får välja alltså.

Morgon | Kväll - På kvällen kan man tända ljus, mysa och äta middag. Jag älskar middag. Och mat.
Och godis och... Ja, ni fattar. Det krävs inte ett geni för att förstå varför jag måste träna...

Bajen vinner sm-guld | Bajen vinner sm-guld - Ja, det verkar som att bajen vinner sm guld.
*fnissar åt mig själv*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback