my stajl

Sitter och kollar på ELLE-galan och får reda på att man ska våga ta i med
allt vad silver, guld, mormorsblommor och färgglatt heter. Och jag, som annars
brukar tycka om det som komma skall i modeväg, rynkar lite på näsan till detta.
Visst, jag äääälskar klänningar, tunikor, fluff och puff. Ja, det får gärna vara färger
till och med! (inte neon bara, det ger mig kräkreflexer...)

Men det här med flashiga kläder i silver och guld ger mig bara associationer till
Star Trek eller något liknande flumma-runt-i-rymden-skit-program.
Inte min kopp av thé helt enkelt.


Nej, jag håller fast vid min stil: mycket Empireskuret, sobra färger, röda detaljer,
kjolar & klänningar i massor och mycket mycket mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback