idioti.

Inte vet jag om det är på grund av att jag är influerad av det ämne jag läser just nu, men fan
vad irriterad jag blir på Annica Dahlström (hjärnforskare)! Inte bara påstår hon att "könet sitter
i hjärnan", men andra saker som att:  "kvinnor med större bröst har svårare för matematik, än
kvinnor med små bröst. Det är en fråga om hormoner..."
   blablabla... Vilket kvalificerat skitsnack!
Man kan ju undra om hon överhuvudtaget läst några som helst andra böcker och forsknings-
rapporter på ämnet, eller om biologister alltid är så onsöade? Hur som helst så hittade jag en
artikel som inte mer än spär på den redan dåliga bild jag har av henne. Hallå Annica, det är dags
att öppna ögonen! Men det är ju klart, vill man underbygga könsmaktsordningen än mer så gör
hon ju verkligen sitt jobb.

Sjukt irriterad Jeanette...

Kommentarer
Postat av: Anonym

baby, du måste ha dom största tuttarna i världen om det där med matematiken är sant ;) hihi! du förstår vad jag menar! /l´sis

2007-01-18 @ 18:33:12
Postat av: Vidarirene

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback