get to know me.

för ovanlighetens skull (skrattar inombords) kommer här en lista:

reser helst till: thailand.
tidning jag gillar: köper inte många tidningar.
favoritsite: www.asos.com
fikar gärna på: la baguette.
favoritbutik: H&M.
favoritfärg: svart.
favoritmärke: beror på vad det gäller.
favoritdjur: hund.
stjärna jag vill träffa. johnny depp eller orlando bloom.
motionerar: mja. räknas cykelturen till skolan? ;)
senaste fyndet: ursnygga, urbilliga förvaringsboxar.
fulaste färgen på kläder: neonfärger.
senast sedda film på bio: borat.
senast köpta skiva: not a clue. too long ago. (oops!)
sparar till:en sådan där vuxenbuffert som man ska ha i nödfall, som plötslig tandlossning typ.
pålägg som gäller: kalkonskinka, keso och gurka.
dagens dryck: pepsimax.
senaste boken du läste: 01.15
senaste maträtten du åt: köttbit med sallad och sås.
senaste klädesplagget du bar: a-linjeformad kjol och tröja med skärp i midjan.
senaste repliken du yttrade: ”would a coward have this!? these are my awards, mother"
senaste personen du träffade: mannis.
senaste personen du pratade i telefon med: papsen.
senaste personen du fick brev av: malinstarlin.
senaste gången du sov: i natt.
senaste saken du köpte: mat.
vad har du gjort idag: pluggat, ätit, kramats, sett på film etc.
hur tidigt stiger du upp: när jag måste.
vilken färg har du på håret: brunt.
vad har du för färg på ögonen: isblå.
är du uppväxt i stan eller på landet: född i stan, uppväxt på landet.
var har du ont: jag har inte ont.
kan du stå på händer: under vatten kan jag.
vad tycker du om idrott: fotboll är guld. (bajen!)
vad har du för klocka: en fin svart med stor urtavla med diamanter runtom. från mannis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback