Funk/Intervju

Ännu ett funk-pass avklarat! Det är såå skönt o kul, och såhär efteråt känner man sig
som en bättre människa! :-) Igår började jag min sista kurs på universitetet -Genusvetenskap.
Är ju soft som få att läsa en A-kurs såhär på sluttampen... Och jag känner att det snart får
räcka med plugg, nu vill jag ut och j o b b a! På tal om jobb så var jag på intervju för en projekt-
anställning som informatör på Fastighetsägarna Mellansverige. Gick bra och jag känner mig
nöjd... får se i början av nästa vecka ifall han vill ha mig ;-) och hur jag då ska göra...
om jag får möjlighet, ska jag ta det?? *obeslutsam*

Nej, nu ska jag slänga i mig lite pasta carbonara och läsa lite till seminariet imorn...

♥ / jeanette

Kommentarer
Postat av: Bernttanja

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback