all alone.

Så är man hundvakt, och helt ensamen med 4 vovsingar som man tror ska hålla en sällskap,
men så är inte fallet. Alla ligger bara och slaggar i varsin  hundsäng, så jag blir ändå helt ensam.
Hoppas M kommer snart så jag kan umgås med någon innan jag börjar klättra på väggarna o prata
med mig själv...

Detta betyder ju dock att jag har tid med att leta fram lite tips på saker man kan spendera lite cash
på! (om man nu har cash att florera med!)

And a little someting for you men....
  • otroligt snygg väska (aka. manbag) med vintagekänsla (ca 340:- Asos)
  • en snygg sko som man kan ha både till vardags och till fint! (ca 1000:- Asos)
  • dödligt snygga jeans (ca 1500:- stayhard.se Alezia Raw & Pulse Raw)
  • stilren klocka med sjukt snygg urtavla (ca 1070:- Asos)
  • avslutar med en jättesnygg manbag till ;-)  (bara 340:- Asos)

...enjoy! ♥  /jeanette

Kommentarer
Postat av: Mijo

Manbagen var jävligt snygg! Och 340 var inte så farligt :P

2007-01-16 @ 13:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback