try and suprise me

Ja, jag kan vara rätt så negativ ibland.
Och klaga.
Och bli irriterad.
(Och många gånger rätt in i helvete jävla legitimerat)

MEN.

När man helt plötsligt, som en skänk från ovan,
får en komplimang* från en helt främmande tjej... (!)
ja, då försvinner allt vad hata-vissa-människor-känslor och
vara-förbannad-på-ingenting-känslor...
Och jag blir svag i knäna, rodnar och skäms.

Trodde det var stört omöjligt att:
1. en tjej ger en annan, främmande tjej, en komplimang om hennes utseende
2. att denna person får reda på detta
3. att tjejen (läs: jeanette!) får en komplimang, av en främmande tjej, när tjejen
har The Fuldag AB.
4. att komplimangen inte var framtvingad under hot eller liknande.


Welcome back, dear hope-for-the-future!

* komplimangen som löd: "Jag tycker att Jeanette är så söt" sades till en kompis till mig,
efter att jag hälsat på dem på universitetet. Hon sa det inte to my face, utan till min vän.
Som i sin tur framförde komplimangen till moi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback