time to reveal

Så här är det: Jag irriterar mig på mycket. Väääldigt mycket, och ofta.
Därmed inte sagt att jag är världens mest perfekta person som aldrig gör
något irriterande. Verkligen inte.
Men det jag vill säga är att det finns dem/saker som är snäppet (läs: bautakliv) värre.

Som till exempel:

- Killen á la fet hy, skabbigt hår och sjuuukt konstiga åsikter på min kurs. Smart grabb, I say.

- Alla busschaufförer i Örebro stad. -Jaha, så man måste alltså faktiskt HA körkort, det måste
  vi ha missat.
Pfft. Det räcker det inte med att lyckas få sittplats. Här krävs trepunktsbälte. Minst.

- Min annars fina, gosiga matta. När du fäller vita, stora tussar precis överallt ungefär 1sekund
  efter att jag dammsugit. Ja, då har jag helt enkelt svårt att tycka om dig.

- Människor som inte kan diskutera på rätt sätt, eller som bara inte inser när de är överargumenterade.
  Sjukt irriterande.


mm, och ofta så är jag ganska glad och trevlig också, om det inte framgår tydligt här ;-)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

att irritera sig på saker är helt normalt :) har kommit på mig själv med det många gånger. men det är bara att hålla ut och ventilera ut det värsta :)
Ha det bra!

Kram Mimmi.

Postat av: Rawbert

Jo denna blogg är väl ett utmärkt sätt att ventilera sig :)

2007-02-02 @ 22:21:38
Postat av: Corneliuslinda

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2010-04-29 @ 10:46:29
URL: http://corneliuslinda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback