saker ni inte visste om mig #4

Det händer ibland* att jag går på stan.
Utan en tanke på att egentligen köpa någonting.**
Och trust me, sånt kräver fokus, mina vänner. Fokus.
Plus att jag försöker hålla balansen, eftersom det är så fucking halt ute.
Men så plötsligt glider affärens dörrar sakta upp, med ett litet, litet, litet gnällande ljud.

Vad gör jag?
  1. hoppar upp i luften en halvmeter och rusar in!
  2. avger ett falsettskrik á la 11 flickscout?
  3. flänger upp armarna i luften i försök att inta skyddsposition***
  4. all of the above
Ja?
Det är fullt rimligt.

Men sen är jag kanske inte de fluffigaste av fåren.
Så att säga.


* Okej, det kanske är en liiten, liiten underdrift.
** Ja, ja ja... jag vet vad ni tänker..
*** Jag ser inte på så många actionfilmer, så jag får improvisera lite gällande
      skyddspositioner.




Kommentarer
Postat av: Banco

4

2007-02-09 @ 13:54:36
Postat av: Rawbert

5

2007-02-09 @ 18:40:30
Postat av: Markusfiona

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback