saker du inte visste om mig #3

Jag har ett ovanligt högt iq.
(Hah! tänker ni)
Men för att inte andra ska bli så avundsjuka på mig, eller tycka
jag är stötande på grund av min otroliga smarthet, så brukar jag
kompensera med olika saker:

- tugga tuggummi med öppen mun och fnittra otroligt högt

- medvetet slänga ur mig saker á la gemene fjortonåring

- slänga på håret, pluta med läpparna och vifta på ögonfransarna
  precis som den äkta qvinna jag är.


Så nu vet ni. Jag är egentligen jävligt smart. Jag bara låtsas vara a bit dumihuvvet.



Mitt iq påverkar tydligen min annars utmärkta humor.
Till det sämre, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!!!

Postat av: Reidarellinor

I kinda like it. Thanks!

2008-09-17 @ 11:04:53
URL: http://reidarellinor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback