rädd

Oh, det är så synd om mig.

Imorse, 06.27, vaknade jag upp och var skräckslagen.
Jag drömde en så hemsk, skrämmande och mörk dröm...
Men det värsta var känslan jag hade när jag vaknade upp, jag var helt
övertygad att det hade hänt, eller i alla fall att något stod fel...
Jag kan tillägga att min dröm inte handlade om vanliga saker som man kan
förstå, utan det var på ett övernaturligt plan á la onda andar och så.

Alltså, det är svårt att förklara känslan, men så skräckslagen har jag fan aldrig varit
efter en dröm. Jag ruskade om M som låg och sov, och tvingade honom att tända
överallt och följa med mig på toa..

Men när jag skulle somna om var det omöjligt. Känslan var kvar, och inte nog med
det så lät det konstigt i lägenheten. Knakade och höll på...

Jag lyckades på nån höger somna om iaf, trots min hjärtrytm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback