oh no

Listor brukar inte falla mig i smaken. Bara därför ska jag bjuda på en:

1. vilket namn står på ditt födelsebevis: Eva Jeanette Rådström.
2. smeknamn: Jänet, Nettan, Janne (rimmar bra med manne, haha)
3. vad heter dina föräldrar: Eva och Lars
4. antal ljus på din senaste tårta: 22
5. husdjur: Hunden Elsa, på deltid ibland
6. favoritfärg: Svart
7. ögonfärg: Isblå
8. födelseort: Södertälje
9. nuvarande bostad: Stor 1:a i pennybridge
10. har du varit kär: Ja, och är det fortfarande.
11. har du varit i några andra världsdelar: Ja, jag har varit på andra sidan jordklotet.
12. vad tränar du: Aerobics, Step-up och gymmar.
13. pålägg: Kalkonskinka, keso och gurka.
14. salladsdressing: Vinaigrette
15. lyckotal: 5
16. favoritfilm(er): Amelie de montmartre, Perfume, Big fish, Little miss sunshine mfl.
17. favoritcitat ur en film: Nobody puts baby in the corner –Dirty dancing
18. bästa semestern: USA 2000
19. favoritmat: Kyckling i alla former, typ.
20. har du någon form av tvångstankar: mm massor. I’ll leave it at that, för att inte riskera att tvångsintas på psyket
21. senaste tv program du tittade på: The dog whisperer på tv4+
22. favoritserie(r): Dexter, Lost, Heroes, Desperate Housewifes
23. tycker inte om: Förändringar.
24. vad är det vackraste som finns: Kärlek.
25. klimat: Lapar sol helst och mest.
26. favoritdricka: Cola light.
27. vilken färg på väggarna i ditt sovrum: ljusljusljusgul.
28. vem/var är du om 10 år: Lika lycklig som nu.
29. vem fick du senast e-mail från: Elisabeth, ang. jobb (!)
30. syskon: Inga, jag är ensambarn.
31. vän som bor längst från dig: Lena i Uppsala
32. vad retar du dig på:
Where do I even begin ;)
33. det bästa du vet:
KÄRLEK
34. 3 saker du alltid har med dig: Mobil, nycklar och plånbok.
35. favorit pryl: Min laptop.
36. bästa bok du läst: Inte är det Habermas iaf.
37. favoritdjur: Hund.
38. när köpte du något åt dig själv sist: Idag.
39. favoritgrupper just nu: Marit Bergman, The Ark, The sounds, Muse.
40. vilken är din bästa egenskap: Omtänksam.
41. vad gör du i sommar: Tar examen, jobbar och soooolar.
42: mest intressanta stad du varit i: Orlando.
43. vad fascinerar dig mest hos andra människor: Osjälviskhet.
44. bästa dagen i hela ditt liv:
Dagen jag träffade Manne.
45. spelar du nåt instrument: Ja, piano lite grand.
46. vilken/vilka sporter gillar du mest:
Fotboll och ridning.
47. vilken film såg du på bio senast
: The Perfume.
48. roligaste konserten: Anna Book på Tullen i Trosa. HAHAHAAH! (eller va säger du sis?)
49. är du feminist:
SJÄLVKLART.
50. om du fick en resa helt gratis…: skulle jag åka till Thailand.


Kommentarer
Postat av: Bronco

nummer 24: En storbystat tjej som klappar händerna :) ...high five nån?

och nummer 49 säger ganska mycket sig själv genom det jag säger några rader upp.

Nej jag skojar bara, självklart är jag inte feminist :) ... hmmm....

2007-02-20 @ 19:09:28
Postat av: Patte

nummer 24: En stortbystad tjej som klappar händerna? Tillåt mig fnysa. Det rätta svaret är: En storbystad tjej som hoppar hopprep.

2007-02-20 @ 19:20:15
Postat av: Rawbert

Edit: En storbystad tjej som hoppar hopprep efter en wet t-shirt tävling

2007-02-21 @ 13:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback