moment of truth

Man skulle kunna tro att jag är en sån som bara går runt och stör mig på saker.
Och visst stör jag mig på mycket. Vääldigt mycket ibland.
Men jag uppskattar väldigt mycket saker också. Som idag till exempel:

♥ Jag uppskattar seminariet jag just deltog i, om kvinnorörelsen i Sverige.  Vi hade skitbra
   diskussioner, lyssnade på
Röda Bönor och manade till demonstation! Haha, inte alls
  stereotypiskt genusvetenskap ;-)

♥ Jag uppskattar också glassen jag precis svullat i mig, den var suupergod och gjorde mig
   och min mage på väldigt gott humör.

♥ Min snälla mamma och pappa, som precis kommit hem från deras resa, har varit såå gulliga
   och köpt min favoritparfym som inte går att få tag i här hemma.

♥ Jag är mest glad över M. Han kan jag inte störa mig på. Han är bäst, finast och vackrast!

Så ni ser, jag är inte just a hater.
Jag är very much a lover too ;-)

Kommentarer
Postat av: Rawbert

Varsågod

2007-02-08 @ 18:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback