inköpt


(klicka för större bild)

Idag har moi varit duktig och varit på intervju på Eon för en praktikplats i höst,
vilket innebar att jag fick masa mig upp hiskeligt tidigt. Innan-sju-varning !
Plus att jag var tvungen att gå sammanlagt en timme för att komma dit/hem.
Men det var totally worth it! Hoppas verkligen på att få praktikplats där.

Så efter denna morgon tyckte jag att jag var värd a little someting something...
så det blidde en söt liten klänning, en sådan som bilden ovan visar.
 Fast min är svart.  And yes, how very Jänet of me ;-)

Det får bli min outfit på dopet vi ska på imorgon, i hufvudstaden.

Kommentarer
Postat av: caroline

så söt klännign :)

Postat av: Ludvink

whopido! ja har tråkigt..
tomas segar.. han ska ladda sin mobbe innan vi drar på ferre.. men folk väntar >_

2007-02-16 @ 18:57:36
Postat av: Elin

Åhh vilken söt klänning :P

2007-02-17 @ 13:37:55
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback