idiotmyter

Varför är det så att det fortfarande förekommer så idiotiska vanföreställningar av den
kvinnliga delen av befolkningen?

Eftersom det sägs att vi bloggare har den nya makten i samhällsfrågor och opinions-
bildning (hahaha!) , tänker jag härmed berätta (i urval) av  vad som inte gäller:
  • att vi inte fattar tekniska saker
  • att vi inte kan hamra, borra och såga och annat skitgöra
  • att vi inte kan spela fotboll lika bra som män (utmana mig, gör det, come on!)
  • att vi inte kan flytta ett bord
  • att vi inte kan gräva en grop

...om ni ursäktar ska jag gå och fila naglarna eller nåt...

suck.

Kommentarer
Postat av: Ellen

MOahahaa.. du har så rätt! Förutom att jag inte kan göra något av det där. Fröken "tummen mitt i handen" :-D

Postat av: Banco

...att kunna och att vara bäst är två skilda saker :P

2007-02-12 @ 13:47:06
Postat av: Rawbert

HAHAHAHAH fel fel fel :D

2007-02-13 @ 02:01:57
Postat av: Syedidun

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2008-10-22 @ 14:45:39
URL: http://syedidun.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback