I finally found them!


(klicka för större bild)

I flera år har jag sökt land och hav* för att hitta dessa träskor som bara är såå fina!
Ms syster har ett par liknande som jag alltid snor till mig på sommaren, men de är
ett par storlekar för små för mig... Men nu har jag äääääntligen hittat ett par!
Det enda negativa är priset: ca. 600:- (!) Känns jäkligt dyrt, men nu när jag äntligen
hittat dem så känns det förjäkligt om jag inte slår till!


*jaja, a bit överdrift kanske, men nog fan har jag letat!

Kommentarer
Postat av: Patte

Jättefint men det som är mest intressant just nu är ju om batik kommer tillbaka? Jag hör rykten om det hela tiden och funderar på att köpa upp ett lager bara för att vara ball.
Vad anser du om saken jänet?

2007-02-28 @ 15:40:26
Postat av: Jeanette

Jänet anser att batik never var snyggt, och never will be snyggt. Så jag säger fetnej till att du köper ett parti.

Postat av: Anonym

Ok, ska komma ihåg det! Om jag ser dig i batik så kidnappar jag manne och gifter mig med honom. Eller ingår partnerskap åtminstone ;)

2007-02-28 @ 17:35:09
Postat av: Tobiasragna

You will be hearing from me soon. Thanks

2009-07-07 @ 09:30:58
URL: http://tobiasragna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback