gasmask, tack!

Kräkan is in the building, gott folk!

Fröken själv har inte drabbats än *ta i trä* , oturen ligger hos stackars M.
Men jag antar att det har tänkt sig smyga sig på mig också
och attackera mig när jag minst anar det...
...typ i min beautysleep.... skitkräka!

Så nu är det pepparkornsätande, andas-bara-genom-näsan & bacillrädsla á la
Michael Jackson så det står härliga tider om det. Men jag skulle behöva ett stycke
egen toalett, gummihandskar och en gasmask... Då skulle jag va lite lugn...

Fast lugn kan jag aldrig bli,
så länge jag hör förskräckliga kräkningar från toan...

giiiiiiiiiih.

Kommentarer
Postat av: Karstenkaroline

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback